הפרופיל של NADAV67707

צור קשר עם NADAV67707

מידע נוסף על nadav67707

בני 16

היי קוראים לי אורי, בן 16 שטני- בלונדיני שיער קצת יותר ערוך מקצוץ, גבוה, שזוף אבל במקור אני לבן אז התחת שלי לבן, חתיך, 6 קוביות, לא יותר מידי נפוח בטן שטוחה. אני מאוד מקובל ויש לי המון חברים חתיכים. אף אחד לא יודע שאני הומו גם הייתה לי חברה. לחבר הכי טוב שלי קוראים דוד הוא תימני שחום 8 קוביות , גלח בצבע חום כהה, גבוה וכל כך סקסי שלפעמים בכיתה אני מסתכל עליו ומדמיין אותו בכל מיני מקרים וישר עומד לי. יש לי עוד הרבה חברים סקסיים ומחרמנים ואני תמיד מאונן עליהם. אנחנו אוהבים לעשות סלטות וכל מיני כאלה ביחד ואנחנו הולכים לחוג ביחד בגלל זה אנחנו שריריים, יש המון אימונים אינטנסיביים אז אנחנו מתאמנים בלי חולצה ויש כאלה שגם עם בוקסרים. אני תמיד מסתכל עליהם בלי שהם רואים וזה כל כך מחרמן לראות את הזהה על המצח שלהם או את הקוביות שהייתי מת ללקק כאילו אין מחר ולטעום את הפה שלהם. יום אחד הלכתי לבית ספר עם דוד הגענו לכיתה התיישבנו ודיברנו עם כולם. בצלצול המורה נכנסה ואמרה שיש בוחן מחר כולם כולל אני צעקנו ואמרנו שזה לא פייר. המורה המליצה להתכונן טוב טוב כי זה חומר חשוב אז קבעתי עם דוד שנלך אחרי בית ספר אליי להתכונן ולעשות שיעורים ביחד.ניגמר הבית ספר וכל הילדים ביחד עלינו לאוטובוס, כשהגענו לתחנה ליד הבית שלי אני ודוד ירדנו ודיברנו על בחורות וכל מיני דברים שתוך כדי אני כל הזמן חושב עליו ועל המשיכה שלי עליו. אם הוא היה הומו כמובן שהיינו מזדיינים כי אני סקסי וגם הוא, אבל הוא לא מראה שום סימן לכך שהא הומו אבל הוא ביישן ולדעתי זה אומר משהו בכל מקרה לא פיתחתי ציפיות או משהו. אז אני והוא הגענו הביתה אכלנו ראינו טלוויזיה והלכנו לעשות את השיעורים ולהתכונן לבוחן. פתחנו את הספרים וכל הזמן התלוננתי שזה משעמם ואת רוב העבודה דוד עשה. אז הלכנו להיות קצת במחשב דוד פתח את המחשב וכנראה שחכתי לסגור את סרט הפורנו גייז שראיתי אתמול בלילה ודוד ראה אותו ישר, רציתי למות לא ידעתי איפה לקבור את עצמי. אבל לפי התגובה של דוד הוא לא ניבהל כל כך. הוא פתאום הסתכל עליי, על השפתיים המחרמנות שלי. לאט לאט הוא ליטף לי את הרגל והגיע למפשעה והתחיל לגעת לי בזין. עמד לי כמו טיל הייתי כל כך חרמן עליו לא האמנתי שזה קורה.
דוד: "אני אוהב אותך", עניתי: "גם אני.." אני מרגיש כאילו אני רוצה לקפוץ עליו לקרוע לו את הבגדים ולהתחרמן איתו. התקרבנו זה לזה והתנשקנו נשיקה לוהטת ואיטית ואחרי זה מהירה, ההרגשה הייתה נפלאה ומחרמנת כל כך זה כל כך נעים שלא רציתי להפסיק, ליקקנו את הלשונות אחד של השני בחושניות וגם קצת את השפם שלו הרגשתי מה שהיה עוד יותר סקסי. התחבקנו והתחרמנו, ליקקתי לו את הזרוע השרירית ועברתי לצוואר עשיתי הרבה קולות של נשיקה והוא גנח קצת, ישבתי עליו כשאנחנו עדיין עם הבגדים וזזתי עליו והתחושה חרמנה את שנינו, ליטפתי לו את הראש ואת השפתיים, הכנסתי לו אצבע לפה והוא מצץ אותה ואחר כך אני מצצתי אותה ואחרי זה ביחד ליקקנו את האצבע שלי ואחרי זה גם את שלו. הורדנו את החולצות הוא ליקק לי את הפטמות ואת הבטן היפה והשרירית שלי החלקות שלי והתענג וגם אני התענגתי. הורדתי את הג'ינס והרעתי לו את הזין הגדול שלי 18 סנטימטרים והוא התחיל למצוץ לי התענגתי וגנחתי בלי סוף השפתיים הסקסיות שלו נישקו לי את הזין והוא ליקק אותו עם הלשון הסקסית שלו, תחושה מדהימה. ליטפתי לו את הראש עד שעצרתי אותו לפני שגמרתי כי רציתי למשוך.
אני: "תוריד את המכנסיים אני אמצוץ לך" , הוא הוריד את המכנסיים וראיתי 23 סנטימטרים של קסם. התחלתי למצוץ לא במרץ ללא הפסקה הטעם היה מחרמן ביותר. אחרי זה סובבתי אותו וליקקתי לו את התחת, אמממ.. אני מת על תחת זה החלק האהוב עליי אני אוהב את הריח, את השומן המוצק, את התחושה של ההתחככות של הזין עליו ואת הצבע הלבן לעומת שער הגוף. ליקקתי וליקקתי התענגתי והוא גנח וחייך, מצצתי את האצבע שלי ודחפתי אותה לתחת שלו והוצעתי ועוד פעם ליקקתי זה היה כל כך סקסי. אחרי זה בגלל שהוא היה כבר עם הגב עליי אמרתי שעכשיו אני אדפוק אותו שאלתי"זה בסדר אתה מוכן?" הוא ענה:"ברור נו אני חרמן עלייך בטירוף זיין אותי", התחככתי עם הזין שלי על החריץ שלו ותפחתי על התחת שלו קצת, ואז לאט לאט הכנסתי את הזין שלי לתוכו, התחושה מדהימה וכל כך סקסית ליראות את כל הגב שלו ככה ליטפתי אותן וליקקתי לו את הכתף קצת ואז התחלתי לנוע עם הזין מהר יותר ומהר יותר הוא גנח בלי סוף, אני נהנתי כל כך דפקתי אותו ככה רבע שעה, והחלפנו תנוחה הוא שכב על הגב, הרים רגליים ואני נכנסתי לתוכו דפקתי אותו חזק, ליטפתי לו את הרגליים ואת החזה השרירי שלו עמדתי ליגמור גנחתי וצעקתי לו את זה, הוא אמר גם אני צעק שניינו גנחנו בלי סוף ופתאום השפרצתי את האורגזמה של החיים שלי בתוך התחת שלו, הוא גמר שניה אחרי. "אחחח.." אמרתי. זה היה הזיון הראשון שלי והיה מדהים.
דוד: :אני אוהב אותך ואני רוצה להזדיין איתך עוד פעם מחר."
אני: "ברור, אני אזכור את הזיון הזה המון זמן חתיך שלי."
התנשקנו עוד פעם עם המון לשון ורוק. פתאום אנחנו שומעים דפיקה בדלת זאת אמא שלי מיד התלבשנו והלכתי לפתוח לה. אני ודוד המשכנו בשיעורים ודיברנו על הזיון וקבענו גם למחר.